Wednesday 11 March 2015

HECTIC WEEK

Assalamualaikum.

haiii. sekarang ni aku kat ptsl wewewewe~~ ahaks gigih kan? nak siapkan blog punya pasal lah ni. esok dah due date and aku baru submit satu post. tu pun baru buat malam tadi dengan penuh kepayahan dan ke-ngantuk-kan. dengan jaring yg asyik carik pasal je since last week. susah tau tak nak buat segala kerja yg dah bertimbun tu. hmmm dah lah aku dah lama tak rasa tidur yg berkualiti *nada sedih mintak kaki* (feeling macam orang lain tidur berkualiti je)

ehh tapi serious dohh. minggu ni minggu paling penat and busy lah sepanjang aku kat ukm ni. haa ni baru first year kott. tunggu nanti final year camane. (haaa cuakk). naik je dari cuti midsem, terus malam tu ada meeting. then lepas tu, hampir tiap malam lah jugak ada meeting. meeting meeting meeting ! hadap sangat ! muak dah tau tak ! ek marah. masa sem satu dulu, waktu2 macam ni aku tgh pishang gila duduk dalam bilik. sebab takde kerja langsung kot. assignment pun sikit gila lah. nak tengok movie pun dah takde hati. nahh, dapat sem ni hamekk kau ! busy nak mampus, baru kau tahu dia punya seksa!

lagipun, one of the program tu, which is called FUS, start jumaat ni sampai ahad di bangi gateway. so, moh lerr kita ramai2 datang yerr *promote jap*. haa lagi berdouble triple lahh aku punya kesibukan kan? hmmm tabah je lah. kadang aku rasa macam aku ni tengah kerja. belajar sambil bekerja. tapi bekerja yg tidak mendapat gaji. know that feel?

hmm okayy. dah lah kot setakat ni. aku pun dah tak tau nak merapu apa lagi. otak dah biul mungkin.
doakan kejayaan program FUS !


cantik kan? cakap cantik cepat!!

No comments:

Post a Comment