Tuesday 31 March 2015

WAREWOLF

haaaaaaaa seram tak baca title post wuuuuuuu~~~

hahahahhaha

takde lahh. kali ni aku nak citer pasal warewolf. bukan serigala jadian or manusia kachak bertukar jadi serigala ala2 twilight or teen wolf and others movie tu. NOPE!! 

WAREWOLF yg aku dokk sibuk nak cite ni adalah sejenis game-best-ever-yg-aku-pernah-main-selama-aku-hidup-selama-hampir-20tahun. (amboi panjang) 


haa ni contoh watak yg ada dalam game ni 
okayy so aku nak cite lebih lanjut pasal game ni. misi utama dalam game ni adalah mencari sape sebenarnya warewolf tu and make sure detect sape warewolf tu before dia bunuh plyers lain. dalam game ni, ada banyak watak tau. antaranya ialahhhhhhhhh (jeng jeng jeng)


warewolf - tugas kau just membunuh je. kau kena bunuh semua orang and make sure kau hidup sampai habis untuk menang. 

citizen - watak ni bosan gila. sebab kau just boleh suspect sape yg jadi warewolf and kau takde kuasa pape pun. bosan kan? so kalau kau nak menang, kau kena teka sape warewolf sebenar. ingat senang???!!! 

knight - yg ni best. tapi aku tak pernah dapat jadi knight. kalau kau jadi knight, kau seperti perwira sebab knight punya power, dia boleh protect pemain lain dari kena bunuh dengan warewolf. tapi bodoh lah kalau kau pergi protect warewolf hahahaahha

fortune teller - haa yg ni pun best jugak. kau boleh tau role players lain, tapi kau boleh tengok sekali je lah sekali round. yg ni pun payah kalau kau dah tau sape warewolf tapi kau pergi bagi hint kat kawan kau yg lain yg act jadi warewolf jugak. ni probably akan jadi kalau warewolf tu more than one. hahahaha naye je. 

and ada banyak lagi watak2 lain. tapi biasa kitorang main role2 yg kat atas ni je lah. munirah lahh yg mencetuskan kemunculan game ni. and after malam first kitorang main game ni, kitorang terus addicted dengan game ni. asal lepak sesama je, "wehh main warewolf jom" and kitorang pun "JOMMM!!!!" 





No comments:

Post a Comment