Monday 27 April 2015

MIDSEM BREAK

assalamualaikum.


apa khabar kawan2? sihat?? ahaks dah lama kot aku tak post new blog. sorry sir, saya tak perasan yg sir ada letak tema dalam blog sir. okay its just an excuse. act, aku memang takde effort pun nak carik sir ada bagi tugasan blog ke tak. aku just bukak ifolio, tengok course materials, tengok task, tengok discussion, okay takde pape latest, then tutup. dasar pemalas nak mati aku ni. okay sedar diri pun. 

weiiiii bosan gila tahap mega tera wehh duduk rumah cuti midsem haritu. aku langsung tak keluar mana2 dengan kengkawan. keluar pun sekadar teman mak aku pergi beli barang. tu pun sekejap je lah. bilik, ruang tamu, dapur, toilet. haaa kat situ je lah yg aku duk pusing2. tak berkembang langsung kan? nasib lah mak aku ni jaga budak. so ada lah jugak aktiviti yg aku boleh buat sepanjang seminggu duduk terperap kat rumah tu. 


hmmmm rindu si kembar. 







No comments:

Post a Comment