Monday 27 April 2015

REALITI

assalamualaikum 


realiti. kadang kadang membawa bahagia, kadang kadang menyakitkan. yang menyakitkan tu yang parah tu. tapi nak taknak, kita kena terima realiti tu sebab itu adalah realiti. REALITI. 

haihh cakap memang senang kan? kadang aku pernah terfikir, camane kalau aku berdepan dengan satu realiti yang tak terduga. yg aku tak duga langsung realiti tu datang secara tetibanya, bila siapa camane kat mana. and aku terpaksa terima benda tu. tak boleh kata tak. apa agaknya yang aku akan buat time tu? maintain tenang? or tetiba rasa macam hidup ni dah tak berguna lagi? (ahah yg ni macam over sikit) 
or aku akan macam orang yg takde perasaan. hati stone. heartless. tak mampu nak hadam apa yang aku tengah hadapi. 

hmmm kau rasa???? #trademarkyenyusoff



No comments:

Post a Comment