Wednesday 27 May 2015

AMALI MAKMAL

assalamualaikum


okay kali ni kita buat post throwback (mampus kena maki sebab tulis blog last minute)

amali makmal or biasanya student sebut labtest.

masa labtest 1 dulu, perghh kelam kabut nikhirim serious tak tipu. dengan masa tak cukupnya, pastu tibah line internet takde. dan dan plak masa tu nak slow kan. selama  ni helok je laju. tapi alhamdulillah nasib baik jugak lah dapat hantar ontime. 

masa labtest 2 plak, lagi lahh syahdu. minggu sebelum tu aku tak masuk kelas sebab adalah sebabnya kan (bukan ponteng okay aku ada surat pelepasan). pastu minggu yg aku tak datang tu belajar switchboard. memang aku lost lah kan masa labtest tu. serious aku dah pasrah tak tau nak buat apa dah. apa yg nita ajar pun kelaut sebab tak sama dengan apa yg sir ajar kat student lain. then ila datang sebagai penyelamat haha. dia lah yg tolong aku. sir just guide sampai table switchboard tu je. yg selebihnya aku bergantung pada nota ila. serious bersyukur gila ila duduk sebelah aku time tu. 

result? aku rasa tu hal sir. no bukan maksud aku untuk taknak amik tau. bukan okayy. cuma aku rasa, aku dah buat the best yg aku mampu buat. yg selebihnya aku tawakal je. kalau dapat markah bagus, alhamdulillah rezeki lah kan. kalau teruk? mohon simpati kat diri sendiri hahaha. 



No comments:

Post a Comment