Wednesday 27 May 2015

MALAM ANUGERAH PELAJAR 18

assalamualaikum

Malam Anugerah Pelajar 18 or short form nye (MAP18) adalah kolej kitorang punya dinner. kolej mana tu? KTHO KTHO KTHO O O O O (tibah nyanyi lagu masa MMM haritu haha). MAP ni dah lepas dah (23052015). kitorang buat kat dectar sajohh. 

aku pegang post protokol sebagai Exco 2. penatnya hanya Allah je tau wehh. dengan tak cukup tidur nya, dengan assignment banyak bertangguh, kerja2 lain pun asyik delay je, ni haa blog ni pun tak tersiap sebab MAP ni lahh. ai salahkan orang haha. takdelahh salah aku jugak. memang aku ni jenis yg tak reti nak bahagi masa sangat. aku ni jenis kalau buat satu kerja  ni, haa fokus kat situ lah sampai ke sudah. so at the end, macam ni lah jadi. 

but aku bersyukur gilaa sebab dinner ni dah habis. yeayyy good job semua yg terlibat langsung dan tidak langsung *ayat cliche* so lepas ni aku dah boleh fokus untuk final.

*final ni takde study week. moh ler kita menangis berjemaah.


No comments:

Post a Comment