Wednesday 27 May 2015

SAHABAT

assalamualaikum

SAHABAT

kau tanya lah semua orang, konfem kau akan dapat macam-macam gila jenis jawapan.
kawan, membe, geng, teman, bestie and macam lagi lah istilah lain untuk sahabat ni.

"tak seronok bila takde" - harizpipu
"orang yg ada time senang dan susah" - hasnita

well kalau aku, sahabat in short meaning is orang yg kau ngam selain dari family. and untuk aku, once aku dah berkawan dengan someone tu, sampai bila-bila aku akan berkawan dengan dia. kalau ada gaduh-gaduh tu, biasalah kan. tapi better avoid. apa yang penting? harmoni haa gituhhh. hahaha. tapi betullah. memang lah ada orang cakap, tak best kalau takde gaduh. kononnya gaduh ni asam garam dalam friendship yg boleh rapatkan lagi bond tu. hampehh lahh. tak ke lagi bagus kalau takde gaduh? kalau takat gaduh bodoh2 tu lain lahh. tak payah lah take serious sangat kan. 

and to all my friends (eventhough aku tau korang takkan baca pun blog aku ni haha)
aku sayang korang. 
dah tu je.
kbye.




No comments:

Post a Comment